03 mars 2009

Oj vad länge sen...

Det var några dagar sen jag skrev. Jag har haft fullt upp. Daniels mamma och syster har varit på besök. Hans syster hade sportlov förra veckan så hon ville shoppa. Jag och Daniel fick åka och träna på gymmet på morgonen så det var skönt! När de hade åkte hem på lördag förmiddag fixade vi lite ärenden i Kungälv och sen hamnade vi på 14 årskalas. Trevligt! Där åt vi en jättegod hemmagjord tårta. Sen hem för att göra mat till våra gäster Sadik och Marie som skulle komma senare på kvällen. Vi satt uppe till 02 och sen började Julia att gnälla så jag sov väl sisådär två-tre timmar den natten... Men nu förstår jag att hon har varit gnällig på nätterna, hon får fler tänder.

Huset som vi har varit och tittat på har redan fått budet 2.3 miljoner så jag tror vi skiter i det... Det var ca 80 familjer där för att titta så det kommer att gå för en hel del pengar. Vi ska iväg på ny husvisning idag igen så får vi se vad det blir av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar