09 mars 2009

Den gångna helgen

Ja det har varit mycket denna helgen... Vi åkte till Arvika som jag tidigare berättat och Julia blev sjuk. Hon är mycket bättre med andningen nu men hon har istället blivit ordentligt förkyld. Felicia är på gång hon också och har fått lite feber och börjar bli snorig. Vi är hemma och försöker kurera oss så gott det går.

I lördags hade vi lite kalas för Julia och mig. Det blev riktigt lyckat. Jag tror att de flesta tyckte det var god matoch dryck och trevligt sällskap! Tack alla för alla presenter!

Tyvärr har inte jag sovit så mycket alls de senaste 4 nätterna men jag hoppas det är på bättringsvägen. Jag och Julia har sovit på madrasser i vardagsrummet här hemma för att störa så lite som möjligt. Det har varit ok, med fullmåne som lyser in (då jag inte orkade dra ner persiennerna). Jag uppdaterar vidare hur det går för oss här hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar