19 mars 2009

Nu tar vi helg

Det var några dagar sen som jag skrev, och jag har haft fullt upp denna veckan. Kommer knappt ihåg... Igår var jag ute i Marstrand för att träffa en vän som jag träffade när jag väntade Felicia. Vi har barn i samma ålder, det skiljer bara 3 veckor på dem. Sen har de även en 4 månaders kille,som vi träffade för första gången. Man fattar inte att de varit så små. På förmiddagen var vi hemma hos dem och lekte, åt sen lunch för att sen åka över till Marstrandsön för att leka på lekplatsen där. Barnen hade jätteroligt och det var ju riktigt vårväder, allt var så bra!

Idag har jag träffat två andra vänner som har barn i ungefär samma ålder som Julia. Det är vänner som jag träffat från jobbet. Vi har jobbat ihop vid olika tillfällen under de 10 år som jag bott här i Kungälv. Den här vänninan bor ute vid havet och huset är jättefint så nu blir jag ännu mer sugen på att hitta ett annat ställe att bo på. Även idag har det varit härligt vårväder men det har blåst mycket kallare. Vi hade jättetrevligt och barnen tyckte det var spännande att träffa varandra.

Imorgon är Daniel ledig och vi har ännu inte bestämt vad vi ska hitta på. Skulle gärna ta mig ner till TUR-mässan men vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar