28 mars 2009

Earth Hour

Jag stöder gärna detta men jag kan tänka mig att släcka ner mer lampor under hela året istället för att göra det nu... Det börjar ju om typ 2 minuter. Daniel sitter och spelar xbox live med sin bror och han är ju inte direkt sugen på att stänga av bara för detta... Men det är ju en god gärning. Jag släcker ner i de rum som vi inte är istället så hjälper jag till lite i alla fall. Datorn tänker jag inte stänga av då jag håller på att lägga över allt till den externa hårdisken som jag köpt idag. Det tar ett tag...

Vad är oddsen på att svenska folket stänger av Robinson 2009 när de sett 30 min? Visst kan man se reprisen... Men kanske tv skulle hjälpa till med detta också?



Datorn frös och det är ju typiskt, precis när man ska stänga av... Uppdaterar idag istället. Det enda som var på hemm hos oss var tvn och xbox...

1 kommentar:

  1. Jag ska göra som du och också skaffa en extern hårdisk att föra över alla mina foton till. Min gamla bärbara är sex år (!) gammal, men gör sina försök att gå i förtidspension, och jag blir lika rädd varje gång!

    SvaraRadera