05 maj 2009

Tvättmaskinen är trasig

I torsdags gick tvättmskinen sönder så nu tvättar jag i en lånetvättstuga på en annan gård än den vi bor på. Det är ju aningen jobbigt då jag har tvätt OCH två barn som ska med. Daniel kan ju inte hjälpa mig då han är i Stockholm och jobbar denna vecka. Jag har fortfarande inte hört något från Primär som ska komma och fixa tvättmaskinen. Igår fick jag själv åka in till Kungälv för att hämta nyckeln till den andra tvättstugan. Jag har ju varit utan tvättmaskin några dagar och det är inte lätt att vara utan den när man har två barn som älskar att leka ute och som äter själva ;-) Det blir ganska mycket tvätt på bara några dagar. Men så är det. Jag hoppas inte att det dröjer allt för länge innan den är fixad. Men man vet aldrig med Primär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar