24 maj 2009

6 frågor

Gulkorn i vardagen önskade att jag svarade på dessa frågor så nu får vi se...

1. Vad äter du mest för mat?

Kyckling. Grytor, grillat, spett, fylld och wokad. Ja det mesta går tat göra med kycklig, till och med tacos istället för köttfärs. Men jag äter det mesta i köttväg.

2. På kalas, är du den som sitter kvar vid bordet eller hjälper du till att duka av?

Pinsamt, men jag sitter nog mest kvar... Men det är klart att jag hjälper till när det behövs.

3. Var sitter du mest och bloggar?

Vid datorn i vårt lilla förråd där vi byggt i ordning för just dataverksamhet. Då vi bor ganska trång får man hitta nya lösningar. Men jag hoppas snart att jag kan blogga mer från mobilen.

4. Köper du ofta trisslotter?

Nej. Tänker på det ofta men det blir nästan aldrig av...

5. I vilken stad eller vilket land har du tillbringat din bästa semester?

Australien!

6. Vilken tv-kanal tittar du helst på?

Kanal 5.



Det var inte så svårt. Testa så får du se!

2 kommentarer:

  1. Jag e en sån som inte kan låta bli o plocka undan efter andra på andras kalas :D

    SvaraRadera
  2. Jag ska bättra mig på detta. Jag vet inte varför jag inte gjort det tidigare men nu ska det bli ändring på det!

    SvaraRadera