26 maj 2009

Oj vad tiden går

Jag hinner inte riktigt med... Igår hann jag inte ens sätta på datorn. Barnen lekte med kompisar och vi var ute mest hela dagen. Vi hade otroligt trevligt!

Idag har vi haft fullt upp med. Planterat och fixat i rabatter och på balkongen. Det blev jättefint! Tyvärr har Daniel med sig kameran till Sundsvall så några kort blir det inte ännu. Men det kommer... (Om jag inte glömmer av vill säga)

Vi var inte inne förrän vid 19.20 så det blev en sen nattgång för barnen. Men de sover förhoppningsvis längre imorgon istället.

Daniel skulle varit hemma nu men det har strulat för honom på jobbet så det var till att boka nya flygbiljetter och boende så jag hoppas hann kommer imorgon för jag ska jobba torsdag fredag och skulle han inte komma hem har jag ingen som kan ta barnen... Det vet jag att det löser sig så jag är inte orolig.

Nu ska jag bänka mig framför tv;n och invänta Desperate Housewives!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar