31 maj 2009

Fest!

Igår var vi på fest i Göteborg. Fördelsedagsfest! Det var superkul! Trevligt folk och god mat, solen sken och det var en underbar kväll som tillbringades på deras terass. Jag höll mig till sprit igår och glad är jag för det idag. Ingen bakfylla! Men visst är jag trött då vi var hemma först vid 3.30. Det blev några timmars sömn innan vi var tvugna att gå upp igen. Daniels mamma som var här för att passa barnen skulle med tåget från stan vid 10 så Daniel och barnen följde henne till station vid 8.30. De var inte hemma igen förrän 10 så jag fick verkligen en sovmorgon! När de kom hem fick jag ett jättefint halsband av barnen (och Daniel) i mors dag present. alltid trevligt med presenter!

Idag har jag solat och barnen har badat i poolen här hemma då vi inte hade någon större lust att köra bil idag. Men det gick bra det med. Vi får åka till havet en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar