02 april 2009

Härlig dag!

Har haft en härlig dag och vi har självklart vistats mestadels utomhus. När vi väl komin (vid 17) började jag med att sätta degen till pizzan som jag lovat Felicia att göra idag... vid 18 var den färdig att innjutas. Gott!

Ikväll har jag testat att spela Call of Duty 3, LIVE och det var inte lätt. De var nog mest irriterade på mig... Undrar vad det är för typ som håller geväret rätt upp i luften och bara dör hela tiden. Jag dog 17 gånger och sköt 2! Ja ja, träna, träna, träna!

Har även suttit i telefon och på nätet eftersom jag har fått fnatt, för här ska säljas grejer... Fotbollskor som inte är använda, hurts, golvlampa, cd-hylla, ja jag vet inte riktigt vad jag har ute på blocket.se just nu. Men det ringer! Det är ju positivt det i alla fall.

Nej nu ska jag krypa till koja. Har en del att gör imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar