30 april 2009

Felicia

Idag fick Felicia cykla till dagmamman för första gången. Jag tänkte att vi testar så kanske jag kan cykla med Julia om ett tag. Men hon skulle gå ganska mycket. Det var ju tungt ;-). Jag fick putta på en del men jag tror att det kommer att gå bra om hon får göra detta några gånger. Ska träna en del i helgen också tänkte jag.

Nu när ändå Felicia är hos dagmamman passar jag på att damma och städa undan lite. Ska sätta in lite annonser på blocket.se i kväll för att bli av med lite grejer som bara ligger och skräpar. Har ännu inte bestämt mig om jag ska sälja undan alla urväxta barnkläder. Men jag vet att de inte kommer till användning här eftersom OM jag skulle få en liten till så köper jag nog nytt. Det är ju inte akuellt på ett par år i alla fall. Då är de kläderna inte direkt moderna längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar