21 februari 2009

Helgen

Igår hade jag en hel del att uträtta. Bland annat skulle jag till hudfixaren för att fixa ögonbryn och fransar. När jag väl kom hem efter stadsbesöket så var jag ute och åkte pulka med barnen. Lagade en god indisk rätt och hemlagade naanbröd med vitlök. GOTT! Idag var min familj och mina föräldrar ute och intog en god middag på etc. grande i Göteborg. Det var också gott! Väl hemma så ska vi parkera bilen men icke... Det är någon som ställt sig precis vid stenmuren bakom vår parkering så att vi inte kan dubbelparkera. Jag blir rätt irriterad av detta eftersom detta hänt ett antal gånger bara denna månaden. Jag vet inte vems bilen är eller vem den som kör hälsar på men hoppas att den bilen snart flyttar sig för där vi står med den ena bilen kan vi inte stå. Nog om detta.

Ska nu sätta oss för att kolla in melodifestivalen. Har för engång skull köpt smågodis. Det kanske händer 3 gånger på ett år så det ska bli gott!

3 kommentarer:

  1. Låter som att ni haft en riktigt trevlig helg!:-) (Minus parkeringsincidenten. Kan du inte sätta en lapp i hans ruta om att ni behöver båda parkeringarna?)

    SvaraRadera
  2. Du jag var ut och fick prata med han som hade bilen och ahn "visste inte" att det var ett problem. Nu vet de det!

    SvaraRadera