25 februari 2009

Fort

Åhh vad tiden går fort... Klockan är redan 22 och jag har knappt hunnit med nå´t ikväll. Jag har i och för sig lagt in räkningarna och det är ju prio ett. Men sen var det en del andra måsten, men jag får skjuta på det tills imorgon.

Även tiden med barnen går fort. Julia går runt här, lite stapplande och osäkert, men hon går. Fortast går det att krypa men hon har ju hittat samma sätt att gå på som syrran så det är ju mycket roligare. Snart har 1 år gått sedan hon föddes och det är ju också helt otroligt. Felicia växer och hon är så duktig. Det kommer så roliga kommentarer ibland, inte för att jag kommer på någon just nu men det är ju så svårt att hålla sig för skratt ibland.

Funderar på att gå ut på fredag men jag får se. Kanske någon kompis som ska hänga på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar