23 februari 2009

30 årsdagen

Ja, då var man 30 år då... Inte känns det annorlunda för det. Men jag har haft en kanonbra helg och födelsedag! Idag har jag tagit det ganska lugnt och var ute två timmar med barnen i eftermiddags. Skönt! Vi bakade tårta på förmiddagen så att vi skulle ha i eftermiddag och tur var det för det dök upp lite folk på kvällen. Kunde ju aldrig tro att Niklas (som Daniel förövrigt sa var i Stockholm) skulle dyka upp sjungandes i hallen. Sen att Daniels kusin Kalle med familj skulle dyka upp var också helt otippat. JÄTTETREVLIGT! Dessutom blomsterbud från ena grannen, en stort fång tulpaner. Jag som älskar tulpaner (och orkidéer)!

Presenter har jag fått, bland annat en resa till Paris i april. Jättekul! Jag och Daniel utan barn i Paris i 4 dagar! Jag ska läsa på som sjutton nu. Jenny du har säkert tips om Paris eller? Kanske någon mer som har tips och idéer om vad vi ska hitta på och INTE får missa?

Tack ALLA som skickat hälsningar på telefon, mobil, mail och facebook!!!

3 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott./ Petra i huset mitt emot

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott!
    Nu har även jag lyckas hitta till din blog. Kul att se vad som händer med gamla kändisar. :o)

    SvaraRadera