10 juli 2009

Semester

Idag har Daniel jobbat sista dagen innan semestern. Så det har vi firat med räkor, havskräftor och annat smått och gott. Ingen alkohol för mig idag dock... Var ute igår tillsammans med några kompisar och vi hamnade på Fars hatt där det var trubadurafton. Men någon trubadur syntes inte av... Kom dock dit vid 23 och de stängde 00. Men när klockan var 23.30 drog det igång ett liveband på två som körde en hel del rock. Ja ja det kanske är bättre en annan gång. Vi hade i alla fall roligt! Barnen har varit riktigt snälla mot mig idag då jag mestadels legat på soffan och tittat på när de lekt. Inte för att jag var värst bakis utan för att jag var mest trött.
Igår målade Felicia och Julia med flaskfärger och det var ju en höjdare. Julia hade färg överallt så det blev till att bada efteråt.

Efter lunch och vila var vi ute och lekte i vattenpölarna och det gillade de båda två. Det får väl bli mer lek ute igen imorgon. Hoppas att det inte regnar lika mycket då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar