01 juli 2009

En jobbig vecka

Jag har haft en ganska jobbig vecka. På lördags morgon blev Felicia magsjuk och sen på lördag natt så drabbades även jag. Söndagen var bland det jobbigaste jag varit med om. Då jag hade feber och ont i rygg och i hela kroppen. Svårt att ligga, svårt att stå, svårt att sitta, svårt att gå... Daniel valde at vara hemma på måndagen för att hjälpa mig och samma kväll tog han tåget till Stockholm. Tur att jag haft hjälp av en granne (eller flera grannar) när jag behövt gå att lägga mig för att vila några stunder. TACK!!! Det jobbigaste är att det är sååå fint väder och verkligen högsommar! Man blir lätt illamående av bara det. Men jag är ju bra sedan i måndags så imorgon tar jag med mig barnen för att jobba. Det var akut kris på jobbet så barnen får följa med. Det spelar ju ingen roll om de leker här eller där...

1 kommentar:

  1. Men usch då! Skönt att det gick över ganska snabbt, även om det var plågsamt så länge det varade. Hoppas du får ett bra slut på veckan iaf!:-)

    SvaraRadera