06 november 2010

Äntligen lördag

Har haft en supertuff vecka på jobbet men nu hoppas jag på ändring. (Hoppas skrev jag men det borde bli aningen bättre. Vi får se vad dagen erbjuder men bland annat blir det en tur till Göteborg... Behöver ju en ny jacka, nya skor och lite nya kläder. Samma sak för Daniel... Det slinker nog ner lite kläder till barnen med om jag känner mig själv rätt.

Vi har de senaste två veckorna sett en hel del film. Robin Hood, Flickan från ovan, Invictus, Twilight, New Moon, de två har jag sett utan Daniel så klart ;-) Narnia (Prins Caspian), och igår såg vi nästan klart Shutter Island. Vi har perioder då vi ser mycket film och vi är som vi förstår inne i en sådan period nu... Åker antagligen förbi hemmakväll för att se om det kan bli tre filmer till.

Ha en trevlig helg allihopa! KRAM

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en lugnare vecka! Låter kul med en shoppingtur in till Göteborg - hoppas du hittade ngt snyggt!

    SvaraRadera