08 mars 2010

Magsjuka och melodifestivalen Andra Chansen

Efter jobbet i fredags hämtade jag barnen för att sen åka och fixa en baddräkt för jag och Felicia skulle bada på lördagen. Först hann jag med ett pass på Sportlife precis när de öppnade. Sen hem käkade lite och så drog vi iväg och badade. Vi träffade kompisar där och det var bara trevligt! Senare på eftermiddagen blev jag aningen hängig men trodde då att jag bara var trött efter träning och bad, men icke... Jag hade så klart (!) fått magsjuka... Sprang mellan toa och tvn men somnade innan melodifestivalen hann bli färdigt så någon bra rapport därifrån kan jag inte ge. Men jag blev förvånad över vilka som gick vidare... Hade inte väntat mig att Pernilla Wahlgren och Jessica Andersson skulle gå till finalen i Globen nästa vecka. Nu verkar jag ha fått behålla det lilla jag ätit så nu räknas det timmar jag kan jobba och barnen gå till dagmamman. Onsdag verkar det bli.

2 kommentarer:

  1. Fy för magsjuka. Mikaela fick sitt i natt, blää./ Petra

    SvaraRadera
  2. Usch! Ja det är inte roligt :-( Hoppas ni klarar er och hälsa henne att krya på sig!

    SvaraRadera