27 mars 2010

Hatten

Igår var jag med L ut på Fars hatt i Kungälv för att fira att hon tagit examen. Ett stort GRATTIS till L! Vi hade en rolig kväll trots att det var ganska lite folk. Jag drack inte mycket så i morse var jag iväg med en annan kompis för att träna Bodypump. Det var ett tag sen så jag tog det lugnt men jag har fortfarande träningsvärk sedan i torsdags då jag körde Bodystep medan barnen var på Kidz club. Kanske tar ett lättare träningspass imorgon eftermiddag då jag på måndag ska på RPM. Vad gör man inte för Beach 2010... ;-) Ikväll blir det färska räkor och goda grönsaker och lite färskt bröd. Ett glas vin slinker nog ner också... Ska även kolla in två filmer som måste lämnas tillbaka på söndag. En härlig lördagkväll alltså! Ett litet avbrott blir det för EARTH HOUR. Vad ska vi då hitta på måntro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar