05 juni 2009

Simbadet

Idag tog jag med mig Felicia till simbadet så att bara vi skulle göra något tillsammans. Vi hade jättekul! Detta för att få egentid med henne UTAN Julia. Jag tror att det är det som behövs för just i dessa tider är hon MYCKET jobbig och det är krävande att ha med henne att göra över huvud taget. Vi bråkar varje dag. Hon skriker på mig, sparkas och slår. Jag vet snart inte vad jag ska göra. Sparkcykeln, vanliga cykeln, leksaker, godis och annat som hon gillar tar jag bort. Det finns snart inget kvar... Behöver få styrka till att orka för just nu är jag dödstrött på kvällarna. Därav att jag inte bloggar som tidigare. Det som i och för sig är bra är hon uppför sig oftast med andra. Det gillar jag! Nej nu åter till vinglaset som jag ikväll unnat mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar