30 mars 2011

Underbar dag!

Har haft en underbar dag idag. Sov till 8 och tog det riktigt lugnt. Frukost och fix innan vi bestämde att vi skulle åka till Stenungsund för lite inhandling av vårytterplagg till barnen. Så ringde jag mitt nya jobb för att stämma av lite. Innan jag gick hemifrån tittade jag en släng på almanackan OCH DÅ!!! BVC-tid kl 10.00... 15 min kvar. Skynda skynda! På med kläder så drog vi iväg! Vi hann precis ;-) Test för Felicia och sen spruta för båda. Det var inte populärt men de var duktiga båda två! Ringar i gåva från sköterskan och sen tog vi en snabbtur till Kungälv istället. Handlade lite på Lindex och sen över en snabbis till JC. Jag kom hem med ett par nya byxor från G-star. Riktigt snygga och sköna! Efter detta åkte vi hem för att passa granntjejen och vi gick inte in förrän 17.15. Vad härligt det är med vår! Ska nu bara sitta i soffan och gotta mig. Läsa ELLE och glutta lite på TV om det är något på den vill säga... Trevlig onsdagkväll på er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar