29 december 2010

Ledigt...

Ja, jag har tagit lite ledigt från bloggen. Behövde det! Men nu är jag tillbaka!

Julen har varit bra och barnen är kvar i värmland med våra föräldrar. Vi har barnledigt, men det spelar ju ingen större roll när Daniel har legat sjuk sedan julafton :-( Feber, hosta och snorig... Ja jag har jobbat, shoppat och bara tagit det lugnt. Imorgon hämtar jag barnen så vi får fira nyår med dem =)

En annan sak jag måste berätta om var att när vi hade åkt på torsdagen till nära och kära så kom vi på (alldeles för sent) att vi glömt våra finkläder som vi skulle ha på julafton. Min klänning, barnens klänningar och Daniels skjorta... Ja det blev jeans på julafton, men som min mamma sa: Det viktigaste är ju att vi var där ;-)

Har sett filmen Änglagård-tredje gången gillt idag. Den var riktigt bra. Jag var lite tveksam då tredje filmen inte brukar vara så bra men, tji fick jag ;-)

Andra filmer som vi sett under veckan är Inception och Dear John. Båda filmerna var bra. Och en till film har jag att se fram emot och det är Precious. Jag hyr tre filmer i en vecka och det är bra då vi inte alltid (som småbarnsföräldrar) får till tiden eller orken att se hela filmer under EN kväll. ;-)

Nej nu ska jag baka färdigt mina kanelbullar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar