05 september 2010

Det är mycket just nu...

både i huvudet, på jobbet och här hemma. I fredags kom Jossan och Johan för att sova över och invänta resan till Tunisien, där avresan gick igår eftermiddag. Jag och Felicia var och shoppade lite kläder igår för det börjar bli tomt i hennes lådor. Hon växer så det knakar tycker jag... Kvällen tillbringade jag och Daniel i Göteborg hos goda vänner. Vi var inte hemma förrän 3 i morse... Barnen sov över hos våra vänner L & F och deras dotter. Barnen kom inte förrän vid 10 tiden på förmiddagen. En skön sovmorgon! Dagen har barnen tillbringat med sina kompisar och eftermiddagen var vi och hälsade på J & J och deras två månaders bebis. Åh så söt! Fattar inte att mina har varit så små.

Nu är det dags för en ny arbets- och träningsvecka och jag hoppas det flyter på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar