25 juni 2010

Annorlunda midsommar

Ja det kan man säga att vi haft... Vid lunch idag började vi med att äta tillsammans med L & F och deras lilla W. Jag upptäckte då att Julia hade lite "gojs" i ögonen. När vi sen åkte vidare för att fira midsommar kring stången i Kareby så blev det värre... Jag ringde in till jourcentralen och de tog in oss direkt. Julia såg inte bra ut så det blev ögondroppar. Vi tillbaka till Kareby och hon somnade vid 18 tiden men vid 20 så valde jag att ta med mig barnen hem istället. Så nu sitter jag och Felicia framför tv;n och myser med en film. Daniel åker med L & F hem så det lär nog bli senare inatt.

Idag firar vi 12 år som par och jag kan lugnt säga att tiden har då gått fort... 1998, det var andra tider det. Vi tar och firar själva imorgon istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar