18 april 2010

Fullspäckat

Denna veckan har varit fullspäckad och även söndagen kommer så att vara. Jag har knappt hunnit med att titta på datorn. Detta pga det fina vädret som man bara vill tillbringa ute, och jag har haft några samtal på jobbet som dragit ut på tiden och sen allt det där vanliga man ska hinna med i ett hem. Nu själv eftersom Daniel jobbar i Stockholm.

Nu väntar Ullared på mig, L och A. Där ska vi tillbringa dagen tillsammans men en drös andra misstänker jag eftersom de igår (enligt deras hemsida) hade årets första kö in i varuhuset.

1 kommentar:

  1. Ullared! Ja då shoppa du nog..;)
    Jag kan inte alltid skriva en kommentar..:/ Why? I don´t know... Kul att följa dej här iaf, fast du ibland inte har tiden som räcker till. Massor med kramar till dej och barnen! <3
    Susssssisssssuuuusaaaann.

    SvaraRadera