05 februari 2010

Fredag

Härligt med fredag (tänkte jag i morse) Men det har inte varit någon toppenfredag direkt... Det var aningen jobbigt på jobbet med ett telefonsamtal som vi inte väntat oss. Sen missande jag rasten på grund av detta samtal som blev en massa extraarbete... När jag väl kommer hem, då jag slutar tidigt, möts jag av att barnen är mer sjuka idag än tidigare i veckan... Julia vrålförkyld och lös i magen och Felicia är lös i magen. Alltså, om det är magsjuka vet jag inte men de är inte helt ok... Hoppas det sträcker sig till ikväll för annars måste de vara hemma på måndag med... 48 timmar är det som gäller (det vet alla föräldrar till förskolebarn) Tur är det att de inte kräks i alla fall.

Det tråkiga är att vi egentligen skulle åka till Värmland nu för att gå på 70-årsfest imorgon lördag. Nu stannar vi hemma och kurerar oss för att klara av nästa vecka. Hoppas helgen blir någorlunda lugn och jag hoppas att vi kan gå ut i snön något i helgen...

1 kommentar:

  1. Synd att ni missar kalaset, men mer tråkigt ä det väl att barnen inte är ok. Själva har vi klarat oss från allt, än så länge. Krya på er/ Petra

    SvaraRadera