03 januari 2010

IKEA

Stack iväg med L till IKEA idag och jag köpte nya lådor till barnens hylla. Det blev så fint i deras rum. Jag gjorde mig av med en del leksaker också då Julia börjar växa ifrån dem och hon vill ju vara större än hon är... ;-) Hon leker med det som Felicia leker med. Men i alla fall så blev det bra. Men ska köpa fler lådor eller rättare sagt korgar så att det blir ännu mer ordning. Jag längtar till större då det känns att vi bor för trångt. Det funkar så klart men... Kan det inte bli ett hus till salu där vi vill bo och ingen annan vill komma och titta på det och inte lägga några bud och vi kan få det ännu billigare än vad vi tänkt oss. Stort ska det vara och billigt att värma upp och det ska vara hur fint som helst! Oj... nu drömde jag en aning. Ja ja det får man väl göra ibland eller?

1 kommentar: