04 oktober 2009

Helgen

Helgen har varit ganska hektisk. I fredags kom min mor och far. Vi käkade tillsammans och sen åkte jag och Daniel in till Göteborg för att gå på "Flickan som lekte med elden" tillsammans med goda vänner. Igår kom även Daniels pappa och vi åkte till Marstrand i regnet... Vi hade trevligt och vi gick nästan runt hela ön. Efter vi kommit hem lekte vi och umgicks här hemma innan vi intog den goda maten på kvällen. Krabba (som vi fick av en vän och som vi kokade på fredagseftermiddagen.), räkor, goda ostar, bröd och olika såser. Självklart blev det lite bubbel också då vi firade Daniels födelsedag redan igår. Gott!

Idag åkte jag och min mamma till Göteborg för att kolla in lite kläder men vi var hemma igen ganska snabbt. Nu städar Daniel bilen och jag fixar en del inne. Tvätthögen är bara såååå stor. Den är inte rolig att ta tag i men det är ett måste!

Ikväll käkar vi gott igen jag och Daniel bara. Ugnsbakade rödbetor, morötter och lök, marinerade i senap och vitlök. Till det blir det kyckling. Jag längtar redan!

2 kommentarer:

  1. Lät mycket gott. Gratta mannen från oss/ Petra

    SvaraRadera
  2. Det blev mycket gott! Även i matlådan dagen efter.

    SvaraRadera